This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | одна <g/> , але оргія жорстокости від того не менша <g/> . | Твір | Стравинського — 1913 року <g/> , гітлерівці Харкова |
doc#1 | . Із часів кріпацтва збереглося надто мало | творів | <g/> , а то й ні одного <g/> , оскільки датування « |
doc#3 | . Від початкових років другої половини XIX ст <g/> . в | творах | українського красного письменства чимраз |
doc#4 | , назовні не підкреслений <g/> , що між двома групами | творів | пролягає сім років мовчання <g/> , 1937—1944 ( <g/> який |
doc#5 | українська друкарня у Франції <g/> » <g/> . </p><p> « <g/> Місто <g/> » було | твором | конкретним і многогранним <g/> , воно належало до |
doc#6 | , — численні коментарі до власних малярських | творів | <g/> , автобіографічну книжку “ <g/> Хтось коло мене <g/> ” <g/> , що |
doc#7 | мовою <g/> , своїм умінням узяти все до поетичного | твору | <g/> . Але той з читачів <g/> , хто знайомиться з нею за |
doc#9 | , якими П. Куліш об'єктивно наближав мову своїх | творів | до галицьких мовних звичаїв — з усіма |
doc#10 | мірою предметом віри <g/> , але не знання <g/> ” ( <g/> Цит <g/> . | твір | <g/> , ст <g/> . 191 <g/> ) <g/> . </p><p> 26 <g/> ) Це були <g/> : 1 <g/> ) сполучення ый <g/> , ій |
doc#11 | і всіляко <g/> . Не випадковість <g/> , що на початку | твору | знаходимо перелік станцій вапо - ретто <g/> , |
doc#12 | : „Я тут <g/> ! “ ( <g/> Франко <g/> ) <g/> . </p><p> 2. Власні назви мистецьких | творів | <g/> , часописів <g/> , пароплавів <g/> , а також власні назви |
doc#13 | степ загомонів <g/> » <g/> , — це бандурно можна б лишити в | творах | Чупринки <g/> . « <g/> Двигтить <g/> , жахтить вогненний |
doc#15 | Ogród radziwiłłowski nad rzeką Wilią <g/> ) - <g/> , назви | творів | <g/> , вивіски типу Аптека і таблички з написами типу |
doc#16 | він випадкові фрази або уривки фраз <g/> , наведені з | творів | його противника <g/> , зіставляє з так само |
doc#17 | цієї сцени цілком розірвало б художню єдність | твору | <g/> , ту боротьбу двох тем <g/> , яка проймає його з |
doc#18 | поему з єдиним перед тим написаним українським | твором | на ту ж тему <g/> , « <g/> Мойсеєм <g/> » Корнила Устияновича ( |
doc#19 | року <g/> . Хронологічно це <g/> , здається <g/> , останній | твір | Мови <g/> , можливо <g/> , написаний тоді <g/> , коли він уже |
doc#20 | ( <g/> МУР <g/> ! <g/> ) <g/> , творячи ґрунт для прийдешніх величних | творів | її — без найменшого уявлення про те <g/> , що діялося |
doc#21 | — світу <g/> , і намагалися зацікавити своїми | творами | власників галерій <g/> , справа майже безнадійна <g/> . |
doc#22 | . Так <g/> , сумнівів не було <g/> . Коцюбинський написав | твір | про безґрунтянство <g/> . Наново потвердилося <g/> , що |