Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 одна <g/> , але оргія жорстокости від того не менша <g/> . Твір Стравинського — 1913 року <g/> , гітлерівці Харкова
doc#1 . Із часів кріпацтва збереглося надто мало творів <g/> , а то й ні одного <g/> , оскільки датування «
doc#3 . Від початкових років другої половини XIX ст <g/> . в творах українського красного письменства чимраз
doc#4 , назовні не підкреслений <g/> , що між двома групами творів пролягає сім років мовчання <g/> , 1937—1944 ( <g/> який
doc#5 українська друкарня у Франції <g/> » <g/> . </p><p> « <g/> Місто <g/> » було твором конкретним і многогранним <g/> , воно належало до
doc#6 , — численні коментарі до власних малярських творів <g/> , автобіографічну книжку “ <g/> Хтось коло мене <g/> <g/> , що
doc#7 мовою <g/> , своїм умінням узяти все до поетичного твору <g/> . Але той з читачів <g/> , хто знайомиться з нею за
doc#9 , якими П. Куліш об'єктивно наближав мову своїх творів до галицьких мовних звичаїв — з усіма
doc#10 мірою предметом віри <g/> , але не знання <g/> ” ( <g/> Цит <g/> . твір <g/> , ст <g/> . 191 <g/> ) <g/> . </p><p> 26 <g/> ) Це були <g/> : 1 <g/> ) сполучення ый <g/> , ій
doc#11 і всіляко <g/> . Не випадковість <g/> , що на початку твору знаходимо перелік станцій вапо - ретто <g/> ,
doc#12 : „Я тут <g/> ! “ ( <g/> Франко <g/> ) <g/> . </p><p> 2. Власні назви мистецьких творів <g/> , часописів <g/> , пароплавів <g/> , а також власні назви
doc#13 степ загомонів <g/> » <g/> , — це бандурно можна б лишити в творах Чупринки <g/> . « <g/> Двигтить <g/> , жахтить вогненний
doc#15 Ogród radziwiłłowski nad rzeką Wilią <g/> ) - <g/> , назви творів <g/> , вивіски типу Аптека і таблички з написами типу
doc#16 він випадкові фрази або уривки фраз <g/> , наведені з творів його противника <g/> , зіставляє з так само
doc#17 цієї сцени цілком розірвало б художню єдність твору <g/> , ту боротьбу двох тем <g/> , яка проймає його з
doc#18 поему з єдиним перед тим написаним українським твором на ту ж тему <g/> , « <g/> Мойсеєм <g/> » Корнила Устияновича (
doc#19 року <g/> . Хронологічно це <g/> , здається <g/> , останній твір Мови <g/> , можливо <g/> , написаний тоді <g/> , коли він уже
doc#20 ( <g/> МУР <g/> ! <g/> ) <g/> , творячи ґрунт для прийдешніх величних творів її — без найменшого уявлення про те <g/> , що діялося
doc#21 — світу <g/> , і намагалися зацікавити своїми творами власників галерій <g/> , справа майже безнадійна <g/> .
doc#22 . Так <g/> , сумнівів не було <g/> . Коцюбинський написав твір про безґрунтянство <g/> . Наново потвердилося <g/> , що