This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | відводилися на запасні колії <g/> , часто стояли | там | годинами <g/> . Пізніше була створена легенда про |
doc#3 | « <g/> астрономи <g/> » далі підраховували літери чи | там | суфікси на шпальтах одинад- цятитомового |
doc#4 | Sinfonia Domestica <g/> » <g/> . Бачимо порозкидані тут і | там | деталі щоденного побуту — кухня і варення <g/> , |
doc#5 | роман <g/> , « <g/> Невеличка драма <g/> » – камерний <g/> . | Там | автор шукав широкого тла <g/> , тут він волів би |
doc#6 | працював мис- тець у цій галерії <g/> , коли він був | там | найнятий як робітник — обрамлювач картин інших |
doc#8 | XVIII сторіччя <g/> , він дійшов висновку <g/> , що вже | там | « <g/> лежить увесь Маркс <g/> » <g/> . </p><p> Чи міг лишатися Петров |
doc#9 | . У головному моя праця була виконана <g/> , але тут і | там | щось треба було ще перевірити <g/> , щось додати <g/> . А |
doc#10 | класифікація українських говорів <g/> . | Там | же <g/> , IV <g/> . Київ 1924 <g/> , ст <g/> . 80—144 і окремо <g/> . </p><p> 6. |
doc#11 | Андрухович <g/> , що ми не переступили ще Альпи <g/> , та де | там | Альпи <g/> , ми ще таки нівроку мізерненького |
doc#12 | прямої мови перед авторським поясненням <g/> , якщо | там | нема знака оклику або знака питання <g/> , і після |
doc#14 | за кожним віршем Максима Тадейовича <g/> . « <g/> А десь | там | голуби <g/> , і сонце <g/> , і Париж <g/> » <g/> , — це декорація <g/> . « |
doc#15 | , 2 <g/> ) номінальні <g/> , 3 <g/> ) дієслівні <g/> " <g/> , підкреслюючи | там | же <g/> , що номінальні речення " |
doc#16 | » <g/> , як кажуть у Галичині <g/> , поводженню з різними | там | Косачами <g/> , Самчуками й Шерехами <g/> . От я беру <g/> , |
doc#19 | ! </p><p> До вас думка моя лине <g/> , над вами витає <g/> , </p><p> Бо | там | <g/> , бачу <g/> , жизть бурує <g/> , там народ рухає <g/> ! </p><p> Там я бачу |
doc#20 | через арешт <g/> , допити й сибірське Заполяр'я. | Там | йому став у пригоді його другий <g/> , |
doc#21 | “ <g/> Арці <g/> ” <g/> , але він лишився і в зреформованій <g/> . | Там | нас було двоє <g/> . В існуванні обох “ <g/> Арок <g/> ” він |
doc#22 | переклад на офіційну світову мову і звучить | там | смішним словом « <g/> діпі <g/> » <g/> ? І що навіть вироблений |
doc#23 | по альманахах <g/> , що час від часу видавалися то | там | <g/> , то сям <g/> . Твори до альманахів потрапляли |
doc#24 | у « <g/> Гамлеті <g/> » <g/> . Але зовсім інший ефект <g/> . | Там | мізерність могильників посилює ідею марности |
doc#25 | було <g/> , власне кажучи <g/> , тільки повторенням | там | здобутого <g/> . Звичайно <g/> , і тут у Михальчука є |