Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 були стандартні <g/> . Зрештою <g/> , розрізнення таке й не має істотного значення <g/> , бо початок цієї
doc#1 властивостях <g/> . Вірш побудований таким чином <g/> , що ритм постійно збивається через павзи
doc#2 з - ну <g/> , скажім <g/> , передостаннім <g/> , - враження таке <g/> , наче їх писали різні поети <g/> . Перший відкриває
doc#3 панівного перед тим два вуха ( <g/> або вуші <g/> ) <g/> . Такі конструкції — двоє замість два <g/> , іменник
doc#4 частини <g/> . </p><p> Видається <g/> , що сама поетка підказує такий поділ <g/> , хоч і не зв'язує його з оцінкою ваги й
doc#5 нас семисторінковим трактатом про те <g/> , що таке життя з біологічного погляду ( <g/> горіння як
doc#6 плян або оповитими темрявою <g/> . На цій виставці таку значущу малість людини бачимо в “ <g/> У нас на все
doc#7 , що починається на а ( <g/> Не він це зробив <g/> , а вона <g/> ) <g/> Такого продовження нема <g/> . Синтаксичну інерцію
doc#8 » <g/> . </p><p> Чи міг лишатися Петров справжнім ученим при такій широчині зацікавлень <g/> ? В образі Комахи він
doc#9 загальну панораму розвитку <g/> , що привів до такого стану <g/> , й самого того стану <g/> . У себе вдома <g/> , в
doc#10 в СССР <g/> , неприступні дослідникові <g/> . В таких умовах довелося звертатися з просьбою
doc#11 дизайну <g/> . В Америці люблять пов'язувати на шию такі рушники <g/> . Та от біда <g/> , хоч і мала <g/> , — вона <g/> , краватка
doc#12 абетка складається з 33 літер <g/> , що йдуть у такому порядку <g/> : Аа ( <g/> а <g/> ) <g/> , Бб ( <g/> бе <g/> ) <g/> , Вв ( <g/> ве <g/> ) <g/> , Гг ( <g/> ге <g/> )
doc#13 , правда <g/> , фолкльоризований дещо <g/> , правда <g/> , не такий розкішно вибагливий у своїх ритмах <g/> . </p><p> Так чи так <g/> ,
doc#14 індивідів <g/> , ще не стає національним <g/> . Стан такий <g/> , що тільки Маланюк сьогодні в нашій поезії може
doc#15 поняття поза межами України ( <g/> і Росії <g/> ) далеко не таке загальновизнане і всіма прийняте <g/> . Я <g/> , здається
doc#16 є. Між цими двома полюсами є безліч Градацій <g/> . В таких обставинах звертатися ще раз до перегляду ролі
doc#17 накидає всім режисер – це вистава режисерська <g/> . Такі були перші праці Курбаса в « <g/> Березолі <g/> » <g/> : – « <g/> Газ <g/> »
doc#18 Жидівських мелодій <g/> » 1889 року <g/> ; майнув навіть у такому <g/> , здавалося б <g/> , далекому творі <g/> , як « <g/> Лис Микита <g/> » (
doc#19 на дляве конання без ужитку й слави <g/> , то кращі від такого життя активна боротьба й смерть <g/> , що принаймні