Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 Сцена — ніби пародія з якоїсь п'єси Корнійчука <g/> , той стиль <g/> .
doc#1 І все ж між першим і останніми творами відчувається величезна різниця — у стилі <g/> , Weltanschauung18 <g/> , настроях <g/> , філософії <g/> .
doc#2 Але не це головне в створенні власного стилю і власного світу <g/> , що його ми залюбки погоджуємося вмістити в перші віки нашої передісторії <g/> . </p>
doc#3 не властиві науковому та діловому стилям літературної мови <g/> » <g/> .
doc#4 ) <g/> , і можна клясифікувати поетів <g/> , що денникарів і цілі літературні стилі тим <g/> , як вони поводяться з займенниками — чи вони тримаються послідовносте <g/> , чи перетасовують їх і переключають і як саме <g/> .
doc#6 Дальші й більші успіхи — виставки <g/> , продаж картин <g/> , видання книжок <g/> , що поєднували його текст з його ж таки ілюстраціями <g/> , упорядкованими в серіях <g/> , ілюстрування книжок ( <g/> приміром <g/> , Франкового “ <g/> Лиса Микити <g/> <g/> ) <g/> , видання його автобіографії <g/> , напевно <g/> , дали йому інші можливості піднести рівень життя й стабілізувати його <g/> , але ледве чи воно вийшло поза рамці того <g/> , що в Америці зветься “ <g/> середньою клясою <g/> <g/> , а вже напевне вони не змінили його життєвого стилю мистецької одержимости <g/> . </p>
doc#7 Але що це спеціяльний стиль <g/> , то може він заслуговує й на спеціяльну назву <g/> .
doc#8 Та чим старший він робився <g/> , тим більше втрачав смак до цього стилю наукової роботи <g/> , прямуючи за всяку ціну до синтези і лишаючи недоговореним те <g/> , що його <g/> , особисто його <g/> , не цікавило <g/> .
doc#9 Заміна незграбний на зателепуватий <g/> , уникати на одмикувать <g/> , перешкоджати на перебаранчати <g/> , недоторканість на незачіпання означає заміну слова з асоціаціями книжно-абстрактних стилів на фамільяризми <g/> , а подекуди навіть вульгаризми <g/> .
doc#10 157. </p><p> 4. Паралельні форми в українській мові <g/> , їх значення для стилю <g/> .
doc#11 Це не просто гра сексуальности <g/> , це філософія і стиль <g/> .
doc#13 <p> Сила « <g/> Чорної Долини <g/> » — у вірності стилеві байронічної поеми <g/> .
doc#14 У нашу добу хворих нервів поет <g/> , що його ми потребуємо всією душею <g/> , — це той « <g/> кроткий пророк <g/> » ( <g/> але не в стилі Марка Вовчка <g/> , а поет нашої доби <g/> ) <g/> , що світить <g/> , огріває і оживляє убоге серце <g/> , неукрите <g/> , голоднеє <g/> .
doc#15 Чому цим словам і словосполукам автор відмовляє в назві речення <g/> , звідки вони походять <g/> , для яких стилів і жанрів вони типові <g/> , що становить собою з синтаксичного погляду ім'я в називному відмінку <g/> , - про все це в своїй популярній книжці Сулима не говорить <g/> . </p>
doc#16 Самим стилем своєї статті <g/> , як ми вже бачили <g/> , Донцов об'єктивно ствердив частину обвинувачень Юрія Косача <g/> : обвинувачення в затисканні немалих письменників методами провокації й наклепу <g/> , в створенні певної кліки літературних законодавців <g/> .
doc#17 <p> І коли конфлікт цей буде розв'язаний <g/> , « <g/> Народній Малахій <g/> » стане річчю вже цілком історичною <g/> , але завжди залишиться в репертуарі українського театру як твір клясичний <g/> , як величезної ваги щабель у витворенні національного українського стилю в театрі українському <g/> , як твір <g/> , що своїми образами зафіксував вічні грані української національної психології <g/> , що вже дістали загальну і загальновідому назву — малахіянство <g/> .
doc#18 Але Франко не був глухий до стилю і неуважний до мови <g/> .
doc#19 Ми не можемо сказати <g/> , де зформувалася національна свідомість Мови — дома ще в дитинстві чи може вже в студентські роки під час перебування в Харкові під впливом знайомства з Алчевською <g/> , Потебнею та іншими членами харківської Громади <g/> , але харківські роки безперечно заважили в формуванні поглядів і стилю Мови <g/> .
doc#20 <p> І от я вирушив <g/> , висловлюючися високим стилем нашого романтизму <g/> , на завоювання Америки <g/> .
doc#21 На кінець року було ясно <g/> , що склад і стиль праці редакції треба змінити <g/> . </p>