Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 натурі <g/> , а людина <g/> , яку я спортретую <g/> , буду я сам <g/> . </p><p> Жан-Жак Руссо </p><p> Je suis Jean <g/> , je suis Jaques <g/> , je
doc#1 й епістрофами <g/> , просьбами й прокльонами <g/> , якби сам риторичний рядок не переривався « <g/> відскоками <g/> »
doc#2 історії Волині <g/> . Порівняння впресовується в сам образ <g/> . Замість сказати — коні меткі <g/> , як стріли
doc#4 творчість знайти назву — не важко <g/> . Її підказує сам поет <g/> . Скоріше чи пізніше він дасть
doc#6 мистецького успіху задовольнявся малим <g/> . Сам він не без гордости оповідає <g/> , що після першого
doc#9 , і його генієві коряться тоді всі1. </p><p> Правда <g/> , сам Шевченко охоче приймав у свою поетичну мову
doc#10 по класі акад <g/> . Шахматова <g/> . Як Ганцов сам писав десять років по тому <g/> , коли видруковано
doc#11 боронила <g/> , відступаючи <g/> , позицію за позицією <g/> , а сам автор <g/> , на щастя <g/> , мав вдачу Ґалілея <g/> , що <g/> , як
doc#13 розчарування Байронових героїв світом <g/> . Сам Байрон <g/> , як відомо <g/> , уникав показувати ці
doc#14 і її степового прокляття <g/> , але тільки поет — сам Маланюк чи інший — може подолати цю концепцію <g/> .
doc#15 образу речі і вчинку <g/> , про які говорить <g/> . </p><p> На жаль <g/> , сам Зубатий <g/> , скільки знаємо <g/> , докладніше цих
doc#16 : « <g/> Зрештою <g/> , тяжко трактувати його <g/> , який стало сам собі заперечує <g/> . І <g/> , мабуть <g/> , напівсвідомо <g/> » <g/> .
doc#17 вистави становить роля Малахія <g/> . Розгляданий сам у собі образ Малахія – блискуче схоплений в
doc#18 . Про потребу йти за межі можливого <g/> . </p><p> Франко сам писав про свою поему <g/> , що в ній « <g/> показано
doc#19 зв'язався з українською періодикою Галичини <g/> . Сам Мова про середній період своєї творчости не
doc#20 , що вони його мучили <g/> . Свідчення тому — вже сам його перебільшений український романтизм <g/> ,
doc#21 свій проект звернення до партій <g/> . Але тут таки сам визнав не тільки невдалість проекту <g/> , а й
doc#22 до Криму <g/> . Тут нема в нього рідних і близьких <g/> . Він сам <g/> . І от зближаються двоє безґрунтян <g/> . Проба
doc#23 літературній ситуації <g/> . Метлинський <g/> , сам поет і сам романтик <g/> , ще перед виходом у світ «
doc#24 і дає враження « <g/> симфонії <g/> » <g/> . Першим заперечує це сам Любченко <g/> . Адже міг він назвати свій твір