Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 початку війни всі жінки з самого ранку вирушали по харчових крамницях — ану ж десь щось « <g/> дають <g/> » <g/> ,
doc#1 Кравченко примірник « <g/> Марії <g/> » <g/> , писав <g/> : « <g/> Єсть се <g/> , по моїй думці <g/> , найкраща перла нашої поезії <g/> , —
doc#2 кошлатий слід </p><p> Кружляв тут яструб в яснім небі <g/> , </p><p> по озеру плив чорний лебідь <g/> . </p><p> Якщо можна говорити
doc#3 спускати з ока <g/> , що він завдає ще одного вдару по « <g/> прикметниковим конструкціям <g/> » ( <g/> типу два
doc#4 таланту <g/> , як було з генієм Леоша Яначка <g/> , що лише по шістдесятці відкинувся рутини вчителювання й
doc#6 . Його знайомі оповідають <g/> , що він малював часто по 17 годин на день <g/> . </p><p> Шлях до успіху в малярстві не
doc#8 у житті <g/> . Як Пер Ґюнт <g/> , він старався обійти життя по кривій <g/> . Де тільки можна було <g/> , він дезертував <g/> .
doc#9 . А змоги на це вже не було <g/> . Праця завершилася вже по війні <g/> , в німецькому Фюрті <g/> , — але і там без
doc#10 р. як робота в петербурзькому університеті по класі акад <g/> . Шахматова <g/> . Як Ганцов сам писав
doc#11 , одна сцена на чималий текст <g/> … Ходім краще по науку до наших західніх братів <g/> . </p><p> ІНТЕРМЕДІЯ
doc#12 прислівники <g/> , що склалися з прийменників по і давального відмінка прикметника <g/> , напр <g/> , <g/> :
doc#14 знати <g/> , чи поет робив нові штрихи і викреслення по війні <g/> , але правда незаперечна <g/> , що в збірці
doc#15 , Д. Кудрявський <g/> . Вони цікавили його не самі по собі <g/> , а як новий доказ у давній мовознавчій
doc#16 ж паче убогих не забувайте <g/> , но єлико могуще по силі корміте <g/> , і придавайте сироті <g/> , і вдовицю
doc#18 — драма « <g/> Мойсей <g/> » Карла Гав- птмана <g/> , 1910 року — « <g/> По дорозі в казку <g/> » Олеся <g/> , 1914 року — « <g/> Мойсей
doc#19 зробило цей твір зовсім недогодним до друку як по сей <g/> , так і но той бік кордону і через те
doc#20 і просити легального дозволу <g/> . Лишивши по домівках старих <g/> , малих і без'язиких ( <g/> Маруся <g/> , в
doc#22 , ідучи в невідоме <g/> . Про корейців <g/> , що платять по 200 долярів за те <g/> , щоб їх перевезли малими
doc#23 ані видавництв <g/> , і нові твори друковано головне по альманахах <g/> , що час від часу видавалися то там <g/> ,
doc#24 веде нас до міста <g/> , в « <g/> Танок міського вечора <g/> » <g/> , по дорозі в « <g/> Сеансі індійського Гастролера <g/> »