Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . Дзвінок пролунав <g/> . У мешканні жило дві родини <g/> , одна Сербиних <g/> , друга <g/> , як уже знаємо <g/> , Н. Цей дзвінок
doc#1 збереглося надто мало творів <g/> , а то й ні одного <g/> , оскільки датування « <g/> Причинної <g/> » 1837 роком
doc#2 дещо до старих характеристик <g/> , як <g/> , певно <g/> , не один зможе після мене <g/> . Бо поезія Лятуринської
doc#3 . Рідше трапляються в полі спостережень однієї особи радикальні зсуви в поширених і поточних
doc#4 — чи плекати нове і незвичне <g/> ? </p><p> </doc> </p><p> ОДИН </p><p> Я знаю <g/> , про що хочу писати ( <g/> мене ще в дитинстві
doc#5 . Як у драмі <g/> , не як у романі <g/> , дія прикріплена до одного місця <g/> , це місце – кімната <g/> . Переважно кімната
doc#6 малюванням <g/> . Уважають <g/> , що від нього лишилася не одна тисяча картин і <g/> , може <g/> , не менше рисунків <g/> . Його
doc#7 в порожнечу <g/> ? Коли дати переслизання з одних нормальних конструкцій на інші <g/> , теж нормальні
doc#8 добре знали <g/> , що саме вони робили <g/> . Петров був однією з найбільших <g/> , якщо не найбільшою
doc#9 дослідника <g/> . Як постали — в межах <g/> , у суті справи <g/> , однієї літературної мови — бо ніхто <g/> , дослівно ніхто не
doc#10 ГАНЦОВ </p><p> 1.ГАНЦОВ І АКАДЕМІЧНИЙ СЛОВНИК </p><p> Одним з монументальних пам'ятників українського
doc#11 сцена кохання втрьох <g/> , але погодьтеся <g/> , одна сцена на чималий текст <g/> … Ходім краще по науку до
doc#12 Правописна Конференція і зредагував один з найвидатніших і найавторитетніших
doc#13 і стогне земля <g/> . </p><p> Пригадую <g/> , під час війни один редактор одного українського літературного
doc#14 , але іншою історіософською концепцією <g/> , і це одна з причин <g/> , чому Маланюк мусить бути прийнятий <g/> .
doc#15 функцію називання-показу <g/> , яка і становить одну з найхарактеристичніших прикмет називних
doc#16 писані одночасно і в усякому випадку незалежно одна від одної <g/> . Цікаво подивитися <g/> , що саме закидає
doc#17 вистави – узгодження ритмів усіх образів в один складний <g/> , але цілісний ритм вистави <g/> . Якщо цей
doc#18 народу і вождя <g/> » <g/> . Усі радянські франкознавці як один хочуть бачити в поемі реакцію автора на
doc#19 . Приміром <g/> , поема винесли <g/> . </p><p> Т. Шевченко </p><p> « <g/> Се один із тих наших літературних діячів <g/> , котрим