Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 спроби <g/> . Якщо вона вдасться <g/> , вона не матиме наслідувачів <g/> . Я маю намір створити
doc#1 періодизація поезій Т. Шевченка ще й досі не розроблена <g/> , а чимало непорозумінь випливає з
doc#2 творчосте Т. Шевченка <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Лятуринська не може поскаржитися на брак уваги або
doc#3 конструкцій типу два речення <g/> . Хоч мова ніколи не застигає в непорушності і зміни ніколи не
doc#4 хочу писати ( <g/> мене ще в дитинстві вчили <g/> : ніколи не починай своїх писань з я <g/> ) <g/> , і знаю <g/> , як я хочу
doc#5 драми <g/> » <g/> . Дія теж відбувається в Києві <g/> , але місто не цікавить більше письменника <g/> . Ми знаємо <g/> , що
doc#6 в тому <g/> , як часто він подає на своїх картинах — і не лише багатоепізодних — людей малими <g/> ,
doc#7 і Оксані Соловей за цінні порали <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Не заведено писати статті про невеличкий <g/> ,
doc#8 , він же Віктор Бер <g/> , він же В. Домонтович ( <g/> але не « <g/> Віктор <g/> » <g/> , — він завжди протестував <g/> , коли
doc#9 для мене особливо виразними <g/> . При цьому це були не просто місцеві діалектні риси <g/> , а й інакша
doc#10 випусках <g/> ) <g/> . Четвертий том <g/> , готовий до друку <g/> , не побачив світу в зв'язку з розгромом Академії
doc#11 Він у піджаку <g/> , що явно свіжопошитий <g/> , і людина ще не обжила піджак <g/> . Усе бездоганно <g/> , але занадто <g/> .
doc#12 , що їх зведення подаємо тут <g/> , спираються <g/> , не запроваджуючи будь - яких змін <g/> , на так званий «
doc#13 одяг <g/> , холмські леґенди <g/> . </p><p> I. </p><p> </doc> </p><p> Я не знаю <g/> , чи Веретенченко студіював клясичну
doc#14 , — марна річ <g/> . Ніколи публіцистика не переможе поезії <g/> . Можна приставати чи не
doc#15 , учителів і навіть учнів <g/> , здасться <g/> , сумнівів <g/> , не викликає <g/> . Якщо і з'являються певні сумніви <g/> , то
doc#16 . </p><p> В одній статті говориться <g/> , що він породжує не « <g/> виховання <g/> , а хаотизацію загалу <g/> » <g/> . В другій
doc#17 розв'язання сценічних проблем <g/> , але актор не відігравав у них вирішальної ролі <g/> , він був
doc#18 до нього слід шукати у Франкові і в самій поемі <g/> , не поза ними <g/> . </p><p> Франкознавці перетрусили всі твори
doc#19 статті <g/> . </p><p> </doc> </p><p> ( <g/> Василь Мова <g/> ) </p><p> Більш нічого </p><p> Не викроїлося <g/> , і драму </p><p> Глухими <g/> , темними рядами </p><p> На