Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 зародку <g/> , — що пишномовно можна було назвати НАРОД <g/> . Не змова проти влади <g/> , але якоюсь мірою і змова <g/> .
doc#3 діялектизму ( <g/> чи мовознавця <g/> ) — як і в його народу — такого вибору нема <g/> . Сьогоднішній діялектизм
doc#6 підкреслити контраст між ситими й голодними народами <g/> , у канадський краєвид всуваються образи
doc#7 на те <g/> , що тепер <g/> , коли перед українським народом і т. д„ поезія повинна кликати до боротьби і й
doc#8 фолкльор був ключем до духа українського народу <g/> . Для Петрова — є стала людина <g/> , людина взагалі <g/> ,
doc#9 з постуляту « <g/> братности <g/> » слов'янських народів <g/> . Але були й спроби практично здійснити такі
doc#10 знає <g/> , що був колись єдиний праукраїнський народ ( <g/> 6,261 <g/> ) <g/> . Наперед неприйнятними стають і тези
doc#11 сказав Тичина <g/> , сказав ще 1917 року <g/> : « <g/> Я — дужий народ <g/> , Я молодий <g/> » <g/> ? </p><p> І це так <g/> , саме так <g/> , хоч ми у Венеції <g/> ,
doc#12 : словник <g/> , а також у словах мед <g/> , намет <g/> , народ ( <g/> але й нарід <g/> ) <g/> , згодний <g/> , клен <g/> , ясен <g/> . </p><p> 3. В
doc#16 , особливо за " <g/> споконвічне братство <g/> " нашого народу з московським <g/> » <g/> . І виходить <g/> , ніби Юрій Косач
doc#17 походитимуть з усіх кляс і шарів українського народу <g/> . І вони говоритимуть мовою зброї <g/> . </p><p> І коли
doc#18 й вела до неї <g/> , була цькована і покинена своїм народом і була рокова- на вмерти <g/> , не ввійшовши до краю
doc#19 боротися за цю перемогу <g/> . Бо </p><p> Уукраїна — то народ <g/> , </p><p> А народи не вмирають <g/> , а живуть із рода в род </p><p> І
doc#22 рівно за сорок років історія змете татарський народ з берегів Чорного моря <g/> , а може і взагалі з лиця
doc#23 історія без історизму <g/> : всі письменники любили народ <g/> , кожний попередній письменник готував
doc#24 » <g/> , — це найкраща з традицій українського народу <g/> , запорука його майбутнього <g/> . Колишній
doc#25 повітах <g/> , де його за “ <g/> аґітаційні стосунки з народом <g/> ” двічі заарештовувано <g/> , він повертається
doc#26 вони собі пишуть по-своєму <g/> , а ми по-своєму <g/> . У їх народ і слово <g/> , і у нас народ і слово <g/> . А чиє краще <g/> , нехай
doc#27 з Шевченком <g/> , — що такі видання покажугь « <g/> народові <g/> , що він таке <g/> , звідки узявся і як йому подобає на
doc#28 свій стовеслий корабель </p><p> у тиху сторону народів хлібоїдних <g/> . <g/> . <g/> ; </p><p> ( <g/> « <g/> Лестригони <g/> » <g/> ) </p><p> то мрія несе