Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 Н. <g/> , народився в селі Пришийкобиліхвіст над ставком Вишневим коло хати <g/> . Було це чи то на
doc#1 і котре намагається компенсувати наругою над іншими <g/> . Ціла поема побудована на контрастах <g/> ,
doc#2 : </p><p> капелюх набАкир <g/> , </p><p> на плечі кабат зелений <g/> , </p><p> а над вухом — маки <g/> . </p><p> Ой <g/> , червоні маки <g/> , маки та й ще
doc#4 до рибальства й до малювання жуків і риб ( <g/> « <g/> Над твоєю труною <g/> » <g/> ) <g/> , часом такі приватні <g/> , що не
doc#5 на тахльовану паперть церкви <g/> , що стояла щільно над урвищем горба <g/> . Потім досить вузьким проходом
doc#6 смуга чорної землі <g/> , смуга хмар на небі <g/> , спокій <g/> , над ними <g/> , голубого неба <g/> . На межі землі і неба
doc#7 крапку <g/> , і ми можемо зупинитися <g/> , подумати над цими вісьмома рядками і поставити собі кілька
doc#8 від філософії моралі до онтології <g/> , працював над темами « <g/> Сучасного образу світу <g/> » <g/> , студіював
doc#9 він волів <g/> , щоб ми <g/> , « <g/> наддніпрянці <g/> » — хоч ніколи над Дніпром я не жив <g/> , — його звали <g/> ) Сімовичем <g/> . Хоч
doc#10 , що він віддав десяток років свого життя праці над Академічним словником і надав цьому досі не
doc#11 , щонайменше галицької <g/> . А може <g/> … Може <g/> , він і над Дніпром <g/> ? « <g/> Московіяда <g/> » <g/> , як і Дантове пекло <g/> , — чи
doc#12 ) залежно від закінчення попереднього слова <g/> : над ухом— на вусі <g/> , улиця—вулиця <g/> , уста—вуста <g/> ,
doc#13 коні — </p><p> То кошовий на білому коні — стояв <g/> , блідий <g/> , над майбутнім пеклом різанини тисяч потурнаків <g/> .
doc#14 і апокаліптичні теми — « <g/> У час <g/> , що не має імення й над нами грозою завис <g/> » — « <g/> Ані вістки від вас ми не
doc#15 з шістдесятих років <g/> , коли проза панує над поезією кількісно і якісно <g/> , коли проза
doc#16 . З обох підходів можна усміхнутися <g/> , але можна над ними і призадуматися <g/> . В суті справи в обох
doc#17 . Актори-учасники вистави розповідають <g/> , що над поставою театр працював дев'ять місяців <g/> , –
doc#18 » <g/> , написаної 1913 року <g/> , вісім років після праці над поемою <g/> , а Франко часто міняв свої погляди <g/> . Але
doc#19 з кубанських козацьких хуторів <g/> , що стояв над « <g/> Солодким Лиманом <g/> » ( <g/> звідси <g/> , очевидно <g/> , йде і
doc#21 одна Самчукова <g/> , друга — моя <g/> . Самчукова була <g/> : ми над партіями <g/> , вони для нас не існують <g/> , ми з ними