Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 вона вдасться <g/> , вона не матиме наслідувачів <g/> . Я маю намір створити портрет <g/> , вірний натурі <g/> , а
doc#1 » <g/> , де вони відіграють явно пародійну ролю і мають антицерковне спрямовання <g/> . Поза цими віршами -
doc#2 щоб не сказати - програмова <g/> . </p><p> Але для поезії це не має значення <g/> . Це давнє право поетів — одягати своїх
doc#3 від інших частин мови <g/> , які такої мішаности не мають <g/> . </p><p> « <g/> Нормальні <g/> » мовці <g/> , звичайно <g/> , такої сутности
doc#4 — досі ні <g/> . Тих збірок однаково сливе ніхто не має <g/> , і всі вони для сьогоднішнього читача — новина <g/> .
doc#5 в чотирьох стінах <g/> . </p><p> Одначе це дивні двоє <g/> . Марта має сяку-таку <g/> , досить нескладну <g/> , зрештою <g/> ,
doc#6 вже наїлася <g/> … Пейзажі Куриликові здебільшого мають подібні малі побутові деталі десь на задньому
doc#7 , що цю традицію можна порушити <g/> , коли цей віршик має симптоматичне значення для автора <g/> , а може і для
doc#8 том « <g/> Пантелимон Куліш у п'ятдесяті роки <g/> » має майже стільки приміток <g/> , скільки основного
doc#9 — це ще питання <g/> , повної відповіді на яке ми ще не маємо <g/> ) <g/> . </p><p> Відповідно до « <g/> партійно-урядової <g/> »
doc#10 мови й шляхів її розвитку ( <g/> 1 <g/> , 9 <g/> ) <g/> . Ці статті не мають суто наукового характеру <g/> , це та галузь <g/> , де
doc#11 . Не знаю <g/> , чи родина Леонида Макаровича має малих дітей <g/> . Обличчя схиляє думати <g/> , що має <g/> .
doc#12 ( <g/> ' <g/> ) до складу абетки не входить <g/> . Звуки дз <g/> , дж не мають окремої літери для свого позначення <g/> . Літери щ і
doc#13 письменника <g/> . Мотивацій життьового порядку мають шукати репортери вечірніх газетчин у
doc#14 по війні <g/> , але правда незаперечна <g/> , що в збірці маємо Маланюка <g/> , яким він хоче бути сьогодні і яким він
doc#15 речень <g/> , що легко </p><p> доповнюються з зв'язку мови <g/> , я маю на увазі справжні речення <g/> , якими ми
doc#16 заперечує <g/> . І <g/> , мабуть <g/> , напівсвідомо <g/> » <g/> . Отже <g/> , маємо обопільний закид у непослідовності і
doc#17 такого узагальнення цієї сцени <g/> , звичайно <g/> , мають рацію з позицій 1947 року <g/> , але саме так <g/> , а не
doc#18 , а Франко часто міняв свої погляди <g/> . Але поет має право бути власним критиком <g/> , і варт вслухатися
doc#19 . Всі біографічні відомості про Мову <g/> , що ми маємо <g/> , маємо з його ж таки листа до Олександра