Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 був модний <g/> . </p><p> Розв'язування світових проблем мало залежало від Н. <g/> , але йому здалося <g/> , що <g/> , скільки
doc#1 фактів <g/> . Із часів кріпацтва збереглося надто мало творів <g/> , а то й ні одного <g/> , оскільки датування «
doc#2 чудо поезії виявляється в тому <g/> , що те <g/> , що мало б за таких умов стати епосом <g/> , усе таки зберігає
doc#3 та ігноруючи деталі <g/> , скажемо <g/> , що в тому <g/> , що мало стати українським числівником <g/> , співіснували
doc#4 пробував зробити й я в цій статті <g/> . Присягаюся <g/> , — мало не кожний рядок і старих і нових поезій я
doc#6 помітні й тепер <g/> . Картин Курилика по музеях мало супроти того <g/> , що опинилося в приватних збірках
doc#7 гомін <g/> , а не навпаки <g/> ? З порядку слів цього не мало б випливати <g/> , але відсутність продовження з а
doc#8 , незмінне <g/> , нє-рух історії <g/> . </p><p> Так само <g/> , як стиль <g/> , мало змінювалися і погляди Петрова <g/> . Тільки зміни
doc#9 її <g/> , часом пристрасно і запекло <g/> , і то протягом мало не сторіччя <g/> . Полемічних виступів з обох боків
doc#10 Ганцова і має характер праці сумлінної <g/> , але мало самостійної <g/> . Тема праці — аналіза мовних
doc#11 « <g/> Перверсії <g/> » <g/> , як і відповідає назві роману <g/> , мало не суцільно перверсійний <g/> . Закиданий уламками
doc#14 я б переставив місцями два цикли його віршів <g/> . Це мало істотно <g/> , що біографічно вони йдуть у такому
doc#15 термінології <g/> , погляди Клеменсєвіча мало відрізняються від поглядів Лося <g/> , крім того <g/> ,
doc#16 противенств та несподіваних скоків <g/> , як мало яка інша <g/> . Наверх виявилось це в політичнім
doc#17 суми окремих сцен <g/> , де-не-де наближаючися мало не до ревії ( <g/> якій <g/> , як відомо <g/> , « <g/> Березіль <g/> » також
doc#18 Він кликав гебреїв до Палестини <g/> , яка сама в собі мало чого варта <g/> . Але безмірно вартісний був порив до
doc#19 Шевченка як « <g/> лицаря слободи <g/> » <g/> . Але незламности мало <g/> . Коли життя перетворюється на дляве конання
doc#20 дні моїх поневірянь <g/> , здавалося <g/> , не мало більше праведників <g/> . Вони або були знищені <g/> , або
doc#21 , а чи був розумний <g/> ? І я був у цьому не сам <g/> . Мало не всі ми жили сьогоднішнім днем <g/> , не думаючи про
doc#22 на глибшу й повнішу аналізу <g/> , ніж воно досі мало <g/> . Але тут я обмежуся тільки на порівнянні його з