Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 освітою <g/> . Костецький приносив запахущі літературні експерименти і вимагав <g/> , так <g/> , вимагав <g/> , щоб їх
doc#1 . Це основа постійного конфлікту між літературною формою і свавіллям поетичного генія <g/> . </p><p> З погляду
doc#3 , яка вважається осердям української літературної мови <g/> . </p><p> Зібраний матеріял дозволив висловити
doc#4 — « <g/> З минулого <g/> » <g/> ) <g/> , ще раз Теліги <g/> … Маємо реакції на літературне життя <g/> , наприклад <g/> , сорокових років у Німеччині
doc#5 « <g/> Невеличка драма <g/> » поступається своєю літературною вартістю « <g/> Місту <g/> » <g/> , своєму попередникові <g/> .
doc#6 двадцятого сторіччя <g/> . </p><p> Курилик не був <g/> , отже <g/> , ані літературним habitue чи blase <g/> , ані ентузіястом
doc#8 . </p><p> Такий підхід позначає всі ЗО років наукової і літературної праці Петрова <g/> . Внутрішня єдність усього
doc#9 місцеві діалектні риси <g/> , а й інакша традиція літературної мови <g/> , зокрема плеканої в пресі <g/> , літературі <g/> ,
doc#10 синонімічного словника в закріпленні кожної літературної мови <g/> . Такий словник — це рамки літературної
doc#11 аж під стелю і закружляла кімнатою <g/> » <g/> . </p><p> Про літературну генезу цих та інших чортовинь від Підкарпаття
doc#12 , голосних ъ <g/> , ь у слабкій позиції <g/> , в сучасній літературній мові вкладається в такі закономірності <g/> : </p><p> 1. В
doc#13 час війни один редактор одного українського літературного журналу не хотів друкувати цього уривка через
doc#15 і найдавніший [ <g/> <g/> ] треба думати <g/> , що літературний буттєвий називний саме літературна
doc#16 провокації й наклепу <g/> , в створенні певної кліки літературних законодавців <g/> . Важливі не особи <g/> , а концепції <g/> .
doc#18 з того <g/> , що ми прочитали <g/> . </p><p> Кожна інтерпретація літературного твору випливає — а часом вибухає — з зустрічі
doc#19 поема винесли <g/> . </p><p> Т. Шевченко </p><p> « <g/> Се один із тих наших літературних діячів <g/> , котрим теперішнє положення
doc#20 спробу вийти в театральну журналістику <g/> . « <g/> Літературна газета <g/> » вмістила мою рецензію на Мольєрового «
doc#21 їх перевірити і або схвалити або заборонити <g/> . Літературні організації такої політичної чорним на білому
doc#22 » й « <g/> На камені <g/> » <g/> . Звичайно <g/> , ідеться тут не про літературні позичення <g/> . Хвала нашій оспалості <g/> , ми зробили
doc#23 або й десятки років <g/> . Відтворити в цих умовинах літературний процес важко <g/> . </p><p> Так постали концепції історії