This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | технічно — як загально відомо і як здогадувався | кожний | <g/> , із Н. включно <g/> , — мусило кінчитися і кінчилося |
doc#1 | що кожен із цих мільйонів читачів уловлюватиме | кожну | алюзію <g/> , кожен натяк на попередні твори <g/> . У вірші |
doc#2 | прапорів <g/> . Читачі легко підставляють імена під | кожний | з цих випадків <g/> . </p><p> Якщо порівняти перший у збірці |
doc#3 | уживатися паралельно з тими <g/> , лишаючи вибір <g/> , у | кожному | конкретному випадку <g/> , на рішення саме даного |
doc#4 | , хоч і не зв'язує його з оцінкою ваги й вартости | кожної | частини <g/> . Наведу ці свідчення <g/> . Книжка зветься « |
doc#5 | пункт Славенка <g/> : « <g/> Земна людськість зростає <g/> , і | кожного | нового зайду на землі треба нагодувати <g/> , одягти |
doc#6 | одержимістю <g/> . Одержимістю <g/> , що водила рукою | кожного | з них <g/> , не давала хвилини заспокоєння й гонила |
doc#7 | її штовхають епігони олесівщини <g/> , що шукають за | кожним | віршем прапорів ( <g/> ох <g/> ! <g/> ) духу ( <g/> ох <g/> ! <g/> ) <g/> . Прапори ці <g/> , |
doc#8 | українського світу <g/> , де <g/> , через брак людей <g/> , | кожна | талановитіша людина мусить бути і швець <g/> , і |
doc#9 | пристрасно любив українську книжку <g/> , | кожну | <g/> , легко орієнтувався в плетиві українських |
doc#10 | синонімічного словника в закріпленні | кожної | літературної мови <g/> . Такий словник — це рамки |
doc#11 | за одною <g/> . Вимірено і цілком передбачено <g/> . Як на | кожній | мапі міста <g/> . Якби одного разу після Ферровія та |
doc#12 | , не то-не то <g/> , раз-раз <g/> , чи то-чи то <g/> ) <g/> , то після | кожного | однорядного члена перед повторюваним |
doc#14 | бути пророком <g/> . Подруге <g/> , конкретне <g/> : з погляду | кожної | поодинокої людини остання війна була жахлива <g/> . |
doc#15 | - логічну і афективну - і припасування до | кожної | з них тих чи тих синтаксичних явищ <g/> , слід |
doc#16 | Або <g/> : « <g/> Великих слів велика сила <g/> , що її знайдете в | кожному | червоному чи рожевому часописі <g/> » <g/> . Тепер ґрунт |
doc#17 | Курбас показав <g/> : основа театру – ритм <g/> . Основа | кожного | театрального образу – ритм цього образу <g/> . |
doc#18 | здати собі звіт з того <g/> , що ми прочитали <g/> . </p><p> | Кожна | інтерпретація літературного твору випливає — |
doc#19 | цієї праці <g/> . Бо справді <g/> : в тогочасних умовах | кожна | нова українська книжка <g/> , хоч би |
doc#20 | . Та це інша тема і про неї іншим разом <g/> ) <g/> . </p><p> Мало не | кожна | більша праця Лавріненкова <g/> , починаючи десь від |