Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 технічно — як загально відомо і як здогадувався кожний <g/> , із Н. включно <g/> , — мусило кінчитися і кінчилося
doc#1 що кожен із цих мільйонів читачів уловлюватиме кожну алюзію <g/> , кожен натяк на попередні твори <g/> . У вірші
doc#2 прапорів <g/> . Читачі легко підставляють імена під кожний з цих випадків <g/> . </p><p> Якщо порівняти перший у збірці
doc#3 уживатися паралельно з тими <g/> , лишаючи вибір <g/> , у кожному конкретному випадку <g/> , на рішення саме даного
doc#4 , хоч і не зв'язує його з оцінкою ваги й вартости кожної частини <g/> . Наведу ці свідчення <g/> . Книжка зветься «
doc#5 пункт Славенка <g/> : « <g/> Земна людськість зростає <g/> , і кожного нового зайду на землі треба нагодувати <g/> , одягти
doc#6 одержимістю <g/> . Одержимістю <g/> , що водила рукою кожного з них <g/> , не давала хвилини заспокоєння й гонила
doc#7 її штовхають епігони олесівщини <g/> , що шукають за кожним віршем прапорів ( <g/> ох <g/> ! <g/> ) духу ( <g/> ох <g/> ! <g/> ) <g/> . Прапори ці <g/> ,
doc#8 українського світу <g/> , де <g/> , через брак людей <g/> , кожна талановитіша людина мусить бути і швець <g/> , і
doc#9 пристрасно любив українську книжку <g/> , кожну <g/> , легко орієнтувався в плетиві українських
doc#10 синонімічного словника в закріпленні кожної літературної мови <g/> . Такий словник — це рамки
doc#11 за одною <g/> . Вимірено і цілком передбачено <g/> . Як на кожній мапі міста <g/> . Якби одного разу після Ферровія та
doc#12 , не то-не то <g/> , раз-раз <g/> , чи то-чи то <g/> ) <g/> , то після кожного однорядного члена перед повторюваним
doc#14 бути пророком <g/> . Подруге <g/> , конкретне <g/> : з погляду кожної поодинокої людини остання війна була жахлива <g/> .
doc#15 - логічну і афективну - і припасування до кожної з них тих чи тих синтаксичних явищ <g/> , слід
doc#16 Або <g/> : « <g/> Великих слів велика сила <g/> , що її знайдете в кожному червоному чи рожевому часописі <g/> » <g/> . Тепер ґрунт
doc#17 Курбас показав <g/> : основа театру – ритм <g/> . Основа кожного театрального образу – ритм цього образу <g/> .
doc#18 здати собі звіт з того <g/> , що ми прочитали <g/> . </p><p> Кожна інтерпретація літературного твору випливає —
doc#19 цієї праці <g/> . Бо справді <g/> : в тогочасних умовах кожна нова українська книжка <g/> , хоч би
doc#20 . Та це інша тема і про неї іншим разом <g/> ) <g/> . </p><p> Мало не кожна більша праця Лавріненкова <g/> , починаючи десь від