Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 живих <g/> . </p><p> Початок Другої світової війни був дуже відмінний від початку Першої <g/> . Тоді
doc#1 теми вірша <g/> , а в порівнянні <g/> . Знову <g/> , тільки дуже делікатно <g/> , підкреслюється ляйтмотив зими <g/> . </p>
doc#3 ( <g/> на схід від <g/> ) — Хвастів — Умань <g/> . Іншими словами і дуже спрощено маємо до діла з києво-полтавськими
doc#4 здавалося б <g/> , найпрозаїчніших речей — і цим вона дуже сучасна <g/> , — але не нагромаджує їх у дусі
doc#6 Справді <g/> , “ <g/> канадськости <g/> ” в творчості Курилика дуже багато <g/> , часто навіть з документацією <g/> , коли
doc#8 постаттю серед української еміграції <g/> , один із дуже небагатьох <g/> , хто міг би сказати своє слово в
doc#9 її найкраще окреслює французьке слово шарм <g/> . Не дуже йому щастило тоді на талановитих учнів і
doc#10 тут <g/> , очевидно <g/> , не тільки те <g/> , що він був дуже енергійним <g/> , а і те <g/> , що він був єдиним у комісії <g/> ,
doc#11 балету скомпоновано <g/> . Коли це переконливо <g/> , це дуже серйозно <g/> . Це не просто гра сексуальности <g/> , це
doc#12 . </p><p> Виходячи з цього <g/> , не подаємо тут тих ( <g/> зрештою дуже незначних <g/> ) змін <g/> , що були внесені в цей правопис
doc#13 і навіть один ( <g/> один <g/> ! <g/> ) димінутив — « <g/> сурмонька <g/> » <g/> , дуже ризиковий <g/> , але можливий <g/> , поки він один і поки
doc#14 сполуки хл <g/> , мзч <g/> , нск <g/> , стьз <g/> , — або ще в уст кут —це дуже радикальна полеміка <g/> , це виклик і бій <g/> . Або
doc#15 речення без присудка зустрічаються дуже часто <g/> . Я не говорю при цьому про уламки речень <g/> ,
doc#16 року надрукована стаття Донцова <g/> , в якій він дуже гостро нападає на Юрія Косача <g/> . В журналі «
doc#17 . Натяки й політичні уколи <g/> , яких у п'єсі є дуже багато <g/> , вийшли на перший плян <g/> , наскрізна дія
doc#18 поняття <g/> , на це я завеликий ворог пустих фраз <g/> , дуже багато бачив світа <g/> , щоб я мав проголошувати <g/> , що
doc#19 . Це період мовностилістичних шукань чи то в дуже персональній стилізації фолкльору ( <g/> « <g/> Троїсте
doc#20 рік старший <g/> , а зв'язки між річниками були тоді дуже обмежені <g/> . Тож його образ із тих років був тільки
doc#21 те <g/> , що вони для нас практично не існують <g/> . Це було дуже принципово <g/> , але практично означало в
doc#22 — кризи і кволість сьогоднішньої Франції <g/> . Як дуже часто буває <g/> , мистецтво випереджає історичний