Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 то на Коняччині <g/> , чи то на Кобилетопщині <g/> , котре з двох — сказати важко <g/> , бо в обох райцентрах собори
doc#1 Ієзекіїлю <g/> . Глава 19 <g/> » <g/> , « <g/> Осії <g/> . Глава XIV <g/> » <g/> ) та дві поеми з часів зародження християнства <g/> : «
doc#2 . Микола Глобенко уважно порівняв перші її дві збірки - « <g/> Княжу емаль <g/> » і « <g/> Гусла <g/> » <g/> . Василь Барка
doc#3 речень і витісненню старіших конструкцій типу два речення <g/> . Хоч мова ніколи не застигає в
doc#4 . І навіть не лише те <g/> , що « <g/> старі <g/> » були видані двома збірками 1934 і 1937 років <g/> , а пізніші — досі ні <g/> .
doc#5 . Це робить твір ще більш камерним <g/> . Це твір про двох <g/> , і він відбувається в чотирьох стінах <g/> . </p><p> Одначе
doc#6 , ніж половина східної частини галерії <g/> , на двох головних поверхах <g/> , і афіші кричали про цю
doc#9 , дослівно ніхто не висував програми творення двох окремих літературних мов ( <g/> як це було нерідко у
doc#10 І ( <g/> А— Ж <g/> ) <g/> , II ( <g/> 3—Н <g/> , у трьох випусках <g/> ) і III ( <g/> О—Л <g/> , у двох випусках <g/> ) <g/> . Четвертий том <g/> , готовий до друку <g/> , не
doc#11 роману — це Венеція <g/> ) є <g/> , коли можна так сказати <g/> , два типи сплеску води <g/> . Не забуваймо <g/> , як уже сказано
doc#12 позначення <g/> . Літери щ і ї завжди позначають два звуки <g/> : шч і йі <g/> . Літери е <g/> , ю <g/> , я на початку слова <g/> , а
doc#13 , бож у Криму не було ані власних будиночків на два поверхи <g/> , ані автомобілів <g/> , ані акваріюмів з
doc#14 до тебе <g/> , Вкраїно <g/> » і так далі <g/> . Це коштувало йому двох рядків <g/> : </p><p> Ти ідеш і стискаєш в руках </p><p> Всіх чуттів
doc#15 вскакивает <g/> . </p><p> Железо трещит под ногами <g/> . Еще шаг <g/> , два <g/> , вот стена <g/> . До стены легко достать рукой <g/> . Одна
doc#16 , а на другому — Донцова <g/> , а в других двох — навпаки <g/> . </p><p> Чи може бути корисною і плідною
doc#17 , але суперечний <g/> . Його основа – це боротьба двох тем <g/> , уживаючи цього терміну в тому значенні <g/> , як
doc#18 повідомленнях тих днів <g/> , коли поему писано <g/> . </p><p> Є дві дії в « <g/> Мойсеї <g/> » <g/> , зовнішня і внутрішня <g/> . Особи
doc#19 . Поет в уявленні Мови визначається насамперед двома складниками <g/> : земляк і роботяга <g/> . Земляк тут
doc#20 претендувати на використання залізниці <g/> » <g/> . Два підписи і кругла печатка з непривітним
doc#21 про це треба почати трохи здалеку <g/> , через дві інші теми <g/> . З Гніздовським нас поєднала праця в “