This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | удатися до безпрецедентної спроби <g/> . Якщо | вона | вдасться <g/> , вона не матиме наслідувачів <g/> . Я маю |
doc#1 | . Вульгаризми в поемі вилучені майже цілком <g/> . | Її | текст чітко поділяється на уступи молитовного |
doc#2 | . Микола Глобенко уважно порівняв перші | її | дві збірки - « <g/> Княжу емаль <g/> » і « <g/> Гусла <g/> » <g/> . Василь |
doc#3 | одна раптом « <g/> виходить з моди <g/> » <g/> , занепадає і на | її | місце приходить інша <g/> , нова <g/> , при чому <g/> , можливо <g/> , |
doc#4 | поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , перекрій | її | творчости від часу з-перед 1934 р. дотепер <g/> ; не в |
doc#5 | . Переважно кімната Марти Висоцької <g/> , часом – | її | суперниці <g/> , Ірен Маркевич <g/> . Раз <g/> , тільки раз |
doc#6 | назад і в темряву <g/> , а малість і безсилість | її | підкреслені ще величчю неба <g/> , прорізаного |
doc#7 | фрази <g/> , що починається на а ( <g/> Не він це зробив <g/> , а | вона | <g/> ) <g/> … Такого продовження нема <g/> . Синтаксичну |
doc#8 | серйозно <g/> , і муслячи п'ятерицю слиною <g/> , | вона | перегортає сторінки далі <g/> » <g/> . Це є <g/> , приблизно <g/> , |
doc#9 | мови плекано саме місцеву традицію і боронено | її | <g/> , часом пристрасно і запекло <g/> , і то протягом мало |
doc#10 | — це рамки літературної мови даного часу і старт | її | дальшого розвитку <g/> . </p><p> Не цурався Ганцов і другої |
doc#11 | на шию такі рушники <g/> . Та от біда <g/> , хоч і мала <g/> , — | вона | <g/> , краватка <g/> , трохи посунулася праворуч <g/> . Не знаю |
doc#12 | , Жж ( <g/> же <g/> ) <g/> , Зз ( <g/> зе <g/> ) <g/> , Ии ( <g/> и <g/> ) <g/> , Іі ( <g/> і <g/> ) <g/> , | Її | ( <g/> йі <g/> ) <g/> , Йй ( <g/> йот <g/> ) <g/> , Кк ( <g/> ка <g/> ) <g/> , Лл ( <g/> ель <g/> ) <g/> , Мм ( |
doc#13 | Жирмунський називав вершинною <g/> . Я б назвав | її | краще рембрандтівською <g/> . Як у Рембрандта |
doc#14 | ШОСТА <g/> » <g/> ) </p><p> Полемізувати з поезією <g/> , навіть коли | вона | наскрізь історіософська <g/> , — марна річ <g/> . Ніколи |
doc#15 | називних речень досить цікава і повчальна <g/> ; | вона | заслуговує на те <g/> , щоб на ній спинитися <g/> , тим |
doc#16 | » <g/> . В другій статті говориться <g/> , що противник | її | належить до фальшивих пророків <g/> , які « |
doc#17 | порушена архітектоніка п'єси <g/> , перекривлені | її | пропорції <g/> , вистава набрала характеру суми |
doc#18 | , що знала <g/> , де земля обітована <g/> , кликала й вела до | неї | <g/> , була цькована і покинена своїм народом і була |
doc#19 | білими плямами <g/> . Але <g/> , здається <g/> , можна уявити | її | своєрідною кривою <g/> . У ранніх творах |