Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 удатися до безпрецедентної спроби <g/> . Якщо вона вдасться <g/> , вона не матиме наслідувачів <g/> . Я маю
doc#1 . Вульгаризми в поемі вилучені майже цілком <g/> . Її текст чітко поділяється на уступи молитовного
doc#2 . Микола Глобенко уважно порівняв перші її дві збірки - « <g/> Княжу емаль <g/> » і « <g/> Гусла <g/> » <g/> . Василь
doc#3 одна раптом « <g/> виходить з моди <g/> » <g/> , занепадає і на її місце приходить інша <g/> , нова <g/> , при чому <g/> , можливо <g/> ,
doc#4 поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , перекрій її творчости від часу з-перед 1934 р. дотепер <g/> ; не в
doc#5 . Переважно кімната Марти Висоцької <g/> , часом – її суперниці <g/> , Ірен Маркевич <g/> . Раз <g/> , тільки раз
doc#6 назад і в темряву <g/> , а малість і безсилість її підкреслені ще величчю неба <g/> , прорізаного
doc#7 фрази <g/> , що починається на а ( <g/> Не він це зробив <g/> , а вона <g/> ) <g/> … Такого продовження нема <g/> . Синтаксичну
doc#8 серйозно <g/> , і муслячи п'ятерицю слиною <g/> , вона перегортає сторінки далі <g/> » <g/> . Це є <g/> , приблизно <g/> ,
doc#9 мови плекано саме місцеву традицію і боронено її <g/> , часом пристрасно і запекло <g/> , і то протягом мало
doc#10 — це рамки літературної мови даного часу і старт її дальшого розвитку <g/> . </p><p> Не цурався Ганцов і другої
doc#11 на шию такі рушники <g/> . Та от біда <g/> , хоч і мала <g/> , — вона <g/> , краватка <g/> , трохи посунулася праворуч <g/> . Не знаю
doc#12 , Жж ( <g/> же <g/> ) <g/> , Зз ( <g/> зе <g/> ) <g/> , Ии ( <g/> и <g/> ) <g/> , Іі ( <g/> і <g/> ) <g/> , Її ( <g/> йі <g/> ) <g/> , Йй ( <g/> йот <g/> ) <g/> , Кк ( <g/> ка <g/> ) <g/> , Лл ( <g/> ель <g/> ) <g/> , Мм (
doc#13 Жирмунський називав вершинною <g/> . Я б назвав її краще рембрандтівською <g/> . Як у Рембрандта
doc#14 ШОСТА <g/> » <g/> ) </p><p> Полемізувати з поезією <g/> , навіть коли вона наскрізь історіософська <g/> , — марна річ <g/> . Ніколи
doc#15 називних речень досить цікава і повчальна <g/> ; вона заслуговує на те <g/> , щоб на ній спинитися <g/> , тим
doc#16 » <g/> . В другій статті говориться <g/> , що противник її належить до фальшивих пророків <g/> , які «
doc#17 порушена архітектоніка п'єси <g/> , перекривлені її пропорції <g/> , вистава набрала характеру суми
doc#18 , що знала <g/> , де земля обітована <g/> , кликала й вела до неї <g/> , була цькована і покинена своїм народом і була
doc#19 білими плямами <g/> . Але <g/> , здається <g/> , можна уявити її своєрідною кривою <g/> . У ранніх творах