Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#4 <p> Поетка може й зовсім зневтралізувати себе <g/> , усунути себе з вірша не тільки як займенник або іменник <g/> , а взагалі як учасника <g/> .
doc#6 Обидва вони вийшли з селянської хати <g/> , де батьки їхні і уявити не могли мистецької кар'єри своїх синів <g/> , бо ті батьки взагалі ледве чи знали <g/> , що таке мистецтво як професія <g/> .
doc#7 Найрадикальніші були спроби заумників — вони взагалі відмовлялися від значень слів <g/> , брали з мови тільки звуки <g/> , що самі собою <g/> , як відомо <g/> , не мають значення <g/> .
doc#8 Для Петрова — є стала людина <g/> , людина взагалі <g/> , раціональна людина за нашаруваннями епох <g/> .
doc#9 <p> В умовах радянської України проблематика книжки взагалі була під суворим табу <g/> .
doc#10 ) <g/> , тим часом у північних говірках у подібних випадках о взагалі не змінялося15 <g/> ) <g/> .
doc#11 І взагалі час уже сказати <g/> , що Шевченко <g/> , хоч би яким велетнем він був <g/> , не тотожний з українською літературою ( <g/> поезією <g/> ) <g/> .
doc#12 : безвісти <g/> , безперестану <g/> , вбік <g/> , вгорі <g/> , вгору <g/> , ввечері <g/> , вглиб <g/> , вголос <g/> , вдень <g/> , вдвоє <g/> , вдвох <g/> , вдруге <g/> , взагалі <g/> , взимі <g/> , взнаки <g/> , відколи <g/> , відразу <g/> , відтепер <g/> , відтоді <g/> , вкрай <g/> , вкупі <g/> , влітку <g/> , вниз <g/> , внизу <g/> , вночі <g/> , восени <g/> , востаннє <g/> , вперше <g/> , впору <g/> , впродовж <g/> , вранці <g/> , врозтіч <g/> , всередині <g/> , вслід <g/> , втроє <g/> , вшир <g/> » вщерть <g/> , довіку <g/> , доволі <g/> , догори <g/> , додолу <g/> , додому <g/> , допізна <g/> , забагато <g/> , завдовжки <g/> , завчасу <g/> , замолоду <g/> , запанібрата <g/> , зате <g/> , зблизька <g/> , збоку <g/> , зверху <g/> , звідсіля <g/> , згорда <g/> , згори <g/> , згрецька <g/> , здавна <g/> , здалека <g/> , ззаду <g/> , зокрема <g/> , зранку <g/> , зрідка <g/> , зроду
doc#14 Першого Маланюка можна сяк-так <g/> , при великому бажанні <g/> , убгати в « <g/> поети доби <g/> » <g/> , — але другий на вічні й космічні теми не говорить — і тому лишається вічним і відбиває якусь частинку космосу <g/> , — поскільки поезії взагалі дано космос у себе ввібрати <g/> .
doc#15 <p> Якщо виключити навіть речення u земля мягкая як явно двоелементне і підкреслене як називне <g/> , очевидно <g/> , через недогляд <g/> , то все ж речення типу u вот на стене <g/> ; на земле показують <g/> , що <g/> , наблизившися до поняття називних речень і охопивши характеристичну рису їх значення <g/> , поставивши питання про сферу їх застосування <g/> , Кудрявський усе ж не був послідовним і не відмежував їх <g/> , приміром <g/> , від неповних речень або еквівалентів речень <g/> , захопившися тільки твердженням про можливість бездієслівних речень взагалі <g/> . </p>
doc#16 Це не перешкоджає Донцову робити його теж ідеологом самих вовків — « <g/> провідної касти <g/> » <g/> , яка не знає жалю і людських почувань взагалі ( <g/> с. 169 <g/> ) <g/> .
doc#17 Можна сперечатися про те <g/> , чи вбачав Куліш взагалі порятунок України в робітництві <g/> , – хоч образ Марини виразно промовляє проти того <g/> , що він в якійсь одній клясі бачив порятунок <g/> .
doc#18 , </p><p> не розказував давнім гебреям грецького міту про Оріона <g/> , коли б взагалі в його словах було менше словника і невідпорної фрази галицького вічового красномовця <g/> » <g/> .
doc#19 Не дивно <g/> , що <g/> , стриманий взагалі <g/> , письменник був тут особливо стриманим і обмежився тільки на скупих фактичних даних <g/> . </p>
doc#20 Чи </p><p> існує взагалі адекватна історія <g/> ?
doc#21 Це було дуже принципово <g/> , але практично означало в тогочасних обставинах <g/> , що ми взагалі нічого не видаємо — для письменницької організації — самогубство <g/> .
doc#22 <p> Ах <g/> , звичайно <g/> , в Коцюбинського нема ще діпі і їхніх таборів <g/> , життя татарського села в Криму тече мирно і рівно <g/> , усталеним ходом <g/> , і ніхто не передчуває там <g/> , що рівно за сорок років історія змете татарський народ з берегів Чорного моря <g/> , а може і взагалі з лиця землі <g/> .
doc#23 Вірш Петренка кінчається бажанням смерти <g/> , мотивом самогубства <g/> , і це теж зрозуміле <g/> , коли причина лиха закладена в самій марності молодих років <g/> , а може й життя взагалі <g/> . </p>
doc#24 Але водночас із нею <g/> , точніше кажучи <g/> , — в ній самій — знаходимо й тему людства й людини взагалі <g/> , людини й природи <g/> , людини й світу <g/> , загального світогляду людини <g/> .
doc#25 В цьому ж виданні вміщена праця <g/> , написана ним спільно з Чубинським “ <g/> Поляки в Юго-западном крае <g/> <g/> , що має головне етнографічний характер <g/> , але цікава й для мовознавця простеженням українських впливів на мову місцевих поляків <g/> , на польську літературу і польську мову взагалі <g/> . </p>