Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , так <g/> : Н. <g/> , офіційно — громадянин Н. <g/> , народився в селі Пришийкобиліхвіст над ставком Вишневим
doc#1 собою <g/> . Цілісність його творчости вражаюча <g/> : в авторі « <g/> Марії <g/> » одразу впізнаєш автора «
doc#2 зашумить волинська <g/> , </p><p> И на оксамит і злотоглав </p><p> В сап'янцях легких Лятуринська </p><p> Виходить
doc#3 приділено порівняно недавній мініреволюції в синтаксі українського числівника — появі
doc#4 ? </p><p> </doc> </p><p> ОДИН </p><p> Я знаю <g/> , про що хочу писати ( <g/> мене ще в дитинстві вчили <g/> : ніколи не починай своїх
doc#5 книжки тепер <g/> , через 27 років після публікації в київському « <g/> Житті й революції <g/> » <g/> , в 1930 році <g/> .
doc#6 світобачення Курилика можна бачити вже в тому <g/> , як часто він подає на своїх картинах — і не
doc#7 Веселість на устах </p><p> Він ще про весну неодцвітну В щедроті віт підняв І світлом галяви привіт нам
doc#8 листа <g/> , о 8 годині вечора виїхав з свого дому в Мюнхені до Міттенвальдського табору <g/> , але туди
doc#9 . </p><p> </doc> </p><p> ПЕРЕДМОВА </p><p> Після багатьох років життя в Харкові я опинився 1943 р. у Львові <g/> . Звичайно <g/> , я
doc#10 подяку Зарядові Українського Народного Дому в Торонті <g/> . <g/> , за ту глибоку увагу до української
doc#11 , місяць січень <g/> . Перше число журналу <g/> , видане в Києві <g/> . На обкладинці портрет Леонида Кравчука
doc#12 правопису потребували б перегляду й зміни <g/> , але в теперішніх умовах уважаємо будь-які зміни
doc#13 досліджень <g/> . Попередником « <g/> Чорної Долини <g/> » в творчості Веретенченка був переклад
doc#14 ключа до історичної долі нації <g/> , лишаючися в сфері індивідуального <g/> . А індивідуальне <g/> , хоч
doc#15 окресленої синтаксичної конструкції ні в кого з сучасних українських мовознавців <g/> ,
doc#16 стремління відшукати нові вартості <g/> . </p><p> Юрій Липа </p><p> В журналі « <g/> Орлик <g/> » за вересень 1947 року
doc#17 вистави – узгодження ритмів усіх образів в один складний <g/> , але цілісний ритм вистави <g/> . Якщо
doc#18 що показался десь 1896 року і звела письменника в труну 1916 року <g/> , змушувала тримати рахунок з
doc#19 кінчаються не тільки декляруванням віри в перемету народньої справи <g/> , але й прямим