This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | . Він мав незмірно більше « <g/> заслуг <g/> » <g/> , ніж Н. Уже | багато | часу по війні Н. довідався з якоїсь газети <g/> , що |
doc#0 | тодішніх обставинах таких водевілів було | багато | <g/> . Одні так і лишалися сміховинками <g/> . Але |
doc#0 | й бездомному Харкові важило дуже і дуже | багато | <g/> . </p><p> Н. не робив спроб стати німцем <g/> . Отим легальним |
doc#0 | не був ідеалістом <g/> , він був ділком коло науки і не | багато | більше <g/> . Та й німецький партійний провід хотів |
doc#1 | і надії В самотині посивіє <g/> ! </p><p> Очевидно <g/> , тут надто | багато | деталів для простого порівняння <g/> . Мотив |
doc#2 | , схожий на той ледь помітний струмочок <g/> , що | багато | з нас спостерігало в Баварії <g/> , — спитаємо ми <g/> . |
doc#2 | на одному <g/> . Яка проста наука <g/> , і яка для | багатьох | незбагненна й неосяжна <g/> ! </p><p> Не знаю <g/> , як кому <g/> , а мені |
doc#2 | , не куплену ціною оминання недогідного <g/> . Чи | багато | хто з наших поетів може цим похвалитися <g/> ? І може |
doc#4 | вірш <g/> , хоч який короткий <g/> , несе свою назву <g/> , | багато | з них — і підназву — « <g/> Листки з щоденника <g/> » <g/> , |
doc#4 | примусово ( <g/> « <g/> Чортополохи <g/> » <g/> ) та ін <g/> . </p><p> | Багато | помічає спостережливе й критичне око по- етки <g/> , |
doc#4 | не знає <g/> , визначень надавано термінові різних і | багато | <g/> . Все таки можна думати <g/> , що роман |
doc#4 | справді повторюються <g/> . Можна було б визбирати | багато | тем і мотивів <g/> , що повертаються раз-по-раз — |
doc#4 | . На користь такого припущення говорить | багато | деталів <g/> . </p><p> Один з них — найповерховіший <g/> , і вже |
doc#4 | , і вже згадуваний — те <g/> , що за наголовками | багатьох | поезій стоїть піднаголо- вок « <g/> Листки з |
doc#4 | цей збірник <g/> . Не сказано в ньому нічого про | багато | речей <g/> . Чи він охоплює всі поезії авторки чи |
doc#4 | хибного в аналізі засобів <g/> , і формалізм нам тут | багато | допоміг <g/> , як довго ми свідомі того <g/> , що це не все і |
doc#4 | , до самої Наталі Лівицької-Холодної <g/> . Тому й | багато | <g/> , здавалося б <g/> , суто інтимних поезій збірки |
doc#4 | є <g/> , власне <g/> , два <g/> . Один — пейзажний <g/> , і <g/> , як на | багатьох | пейзажах від Кльода Льор- рена до Ж. Б. Коро <g/> , в |
doc#4 | психологічну вартість для поетки і <g/> , либонь <g/> , | багатьох | з її читачів <g/> . Суто формально ці мотиви не |
doc#4 | pouvaite <g/> » <g/> ? А втім <g/> , у цьому випадку старість | багато | змогла <g/> . </p><p> Тут і так кінчається ця стаття <g/> . </p><p> Але може |