This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#4 | Філемона й Бавкіди і вступаємо в комплекс | Іова | <g/> . </p><p> 1 У перекладі Лукаша деякі важливі нюанси |
doc#4 | ! </p><p> Не ґвалту я — міньби хотів <g/> , ( <g/> с. 443 <g/> ) </p><p> П'ЯТЬ </p><p> Життя | Іова | на тому відтинку <g/> , що змальований у Біблії <g/> , |
doc#4 | закував і всі стежки мої назирає <g/> » ( <g/> Книга | Іова | <g/> , 33 <g/> , 9—12 <g/> ) <g/> . Його кінцеве помилування — такий |
doc#4 | Ганса Бетґе <g/> ) <g/> , далекосхідня паралеля мотивам | Іова | <g/> , але без його — попри все — віри в Бога <g/> . </p><p> Як глибоко |
doc#4 | — попри все — віри в Бога <g/> . </p><p> Як глибоко комплекс | Іова | вкарбований у поезію Наталі |
doc#4 | , прочуття загибелі вписуються в комплекс | Іова | й розміщуються на окраях його <g/> . </p><p> СІМ </p><p> Не маю наміру |
doc#4 | відгалуженням і поруч комплексу | Іова | <g/> , третій з провідних і визначальних <g/> . </p><p> Образ — чи |
doc#4 | чорний лицар — тільки один з аспектів комплексу | Іова | <g/> . І нагадаю <g/> , що ці два основні комплекси |
doc#94 | комплексові <g/> . Пригадуєте | Іова | <g/> ? Він був людиною високої гідности <g/> , втілення |
doc#94 | , зневагу суспільства <g/> . Бог не казав — чому <g/> . | Іов | не питав — чому <g/> . Від людини вимагалася безмірна |
doc#94 | , — це вся його активність <g/> . Але він знає <g/> , як і | Іов | <g/> , що його жде царство небесне <g/> . І він не |
doc#94 | й смертоносному комплексі гебрейського | Іова | й післявізантійського Бориса в роки Леніна — |
doc#94 | рядок про залежність людини від Бога <g/> . Мотив | Іова | <g/> . Але в візантійській традиції втілення Бога на |