Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 були прості <g/> . Головне завогнення було навколо Ігоря Костецького <g/> , одного з тих <g/> , кого Довгаль витяг
doc#22 в « <g/> Великому концерті <g/> » на виставі « <g/> Князя Ігоря <g/> » ні сіло ні впало цитують « <g/> Слово о полку
doc#30 прислали мені сторінку <g/> , а там стаття « <g/> некоєго <g/> » Ігоря Кравченка про Хвильового8. І написана вона
doc#37 » <g/> , але ця група фактично складалася тільки з Ігоря Костецького <g/> , хібащо вважати <g/> , що його запал і
doc#39 казку — міт України <g/> . </p><p> II </p><p> Один з персонажів драми Ігоря Костецького говорить <g/> , що наша доба — доба ідей <g/> :
doc#44 люди <g/> ) <g/> , Василя Голобородька <g/> , Ліни Костенко <g/> , Ігоря Калинця і багатьох інших ( <g/> коли вони ще могли
doc#49 і симультанність різних дій в образі втечі Ігоря з полону <g/> . </p><p> Мистецтво Середньовіччя знало цю
doc#54 Скажімо <g/> , « <g/> Розповідь машиніста <g/> » талановитого Ігоря Муратова безнадійно зіпсована цими ритмами <g/> .
doc#62 Варшава <g/> … мала стиль легкосальоновий <g/> , стиль Ігоря Сєверяніна або Вертинського <g/> , остільки
doc#63 нього може гірше <g/> , ніж у лісах Сибіру <g/> . </p><p> Европеїзм Ігоря Костецького йде почасти від літературного
doc#73 Домонтовича ( <g/> Віктора Петрова <g/> ) <g/> , Юрія Косача <g/> , Ігоря Костецького <g/> , Івана Майстренка <g/> , Леонида
doc#81 оперу <g/> . Уже по-українськи я бачив « <g/> Князя Ігоря <g/> » Бородіна <g/> , « <g/> Севільського цирульника <g/> »
doc#91 показують <g/> , не до речі цитуючи на виставі « <g/> Князя Ігоря <g/> » фрази з « <g/> Слова о полку <g/> » <g/> , то він погодиться <g/> , що