Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 портрет <g/> , вірний натурі <g/> , а людина <g/> , яку я спортретую <g/> , буду я сам <g/> . </p><p> Жан-Жак Руссо </p><p> Je suis Jean <g/> , je suis
doc#1 <p> </doc> </p><p> Різкі повороти долі ділять життя Т. Шевченка на чітко окреслені періоди <g/> :
doc#2 періоду творчосте Т. Шевченка <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Лятуринська не може поскаржитися на брак уваги або
doc#3 ? І може не тільки з наших <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Року Божого 1952 <g/> , без малого півсторіччя тому <g/> , вийшла моя
doc#4 : пишу про недавно видану книжку поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , перекрій її творчости від часу з-перед 1934 р.
doc#5 <p> « <g/> Невеличка драма <g/> » <g/> , другий і останній роман Валеріяна Підмогильного <g/> , побачив світ у формі книжки
doc#6 , добре заснути <g/> , і вся гіркота пройде <g/> . </p><p> </doc> </p><p> 1 липня 1857 року <g/> . У дійсності тут у Курилика
doc#7 <p> Не заведено писати статті про невеличкий <g/> , шістнадцятирядковий віршик <g/> , вміщений у журналі <g/> . Одначе я думаю <g/> , що
doc#8 <p> </doc> </p><p> Віктор Петров <g/> , він же Віктор Бер <g/> , він же В. Домонтович ( <g/> але не « <g/> Віктор <g/> » <g/> , — він завжди
doc#9 <p> Після багатьох років життя в Харкові я опинився 1943 р. у Львові <g/> . Звичайно <g/> , я і перед тим знав <g/> ,
doc#10 НАУК </p><p> СЕРІЯ <g/> : УКРАЇНСЬКІ ВЧЕНІ </p><p> За редакцією Л. Білецького </p><p> Ч.5 </p><p> ЮРІЙ ШЕРЕХ </p><p> ВСЕВОЛОД ГАНЦОВ </p>
doc#11 1952 — Листопад 1953 </p><p> </doc> </p><p> ( <g/> Про прозу Юрія Андруховича і з приводу <g/> ) </p><p> На моєму столі число « <g/> Сучасности <g/> » <g/> ,
doc#12 — пан Скрізь — живий і є скрізь <g/> . </p><p> </doc> </p><p> diasporiana <g/> . org <g/> . ua </p><p> Видавництво „П Р О М Е Т Е Й“ <g/> . </p><p> 1946. </p>
doc#13 одяг <g/> , холмські леґенди <g/> . </p><p> I. </p><p> </doc> </p><p> Я не знаю <g/> , чи Веретенченко студіював клясичну книгу В. Жирмунського про
doc#14 з філософією твору треба погодитися <g/> . </p><p> </doc> </p><p> 1. ВЛАДА СЕ — СЕРЦЕ </p><p> ( <g/> ЄВГЕН МАЛАНЮК <g/> . « <g/> ВЛАДА <g/> . ПОЕЗІЙ
doc#15 не до суті справи <g/> , а тільки до того <g/> , чи можна цим конструкціям надати назви речень <g/> .
doc#16 - </p><p> - 96 - </p><p> - 97- </p><p> - 100 </p><p> - 101 </p><p> - 102- </p><p> - 111 </p><p> 104 </p><p> ' ^ V </p><p> </doc> </p><p> Das Leben <g/> … sich pausenlos verändert und
doc#17 української національної вдачі <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Лесь Курбас показав <g/> : основа театру – ритм <g/> . Основа кожного
doc#18 проводом Володимира Блавацького <g/> . </p><p> </doc> </p><p> ВПРОВІДНЕ <g/> : ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ПОЕМУ </p><p> Франків « <g/> Мойсей <g/> »
doc#19 статті <g/> . </p><p> </doc> </p><p> ( <g/> Василь Мова <g/> ) </p><p> Більш нічого </p><p> Не викроїлося <g/> , і драму </p><p> Глухими <g/> , темними рядами </p><p> На смітник