This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | портрет <g/> , вірний натурі <g/> , а людина <g/> , яку я | спортретую | <g/> , буду я сам <g/> . </p><p> Жан-Жак Руссо </p><p> Je suis Jean <g/> , je suis |
doc#1 | <p> </doc> </p><p> Різкі повороти долі ділять життя | Т. | Шевченка на чітко окреслені періоди <g/> : |
doc#2 | періоду творчосте Т. Шевченка <g/> . </p><p> </doc> </p><p> | Лятуринська | не може поскаржитися на брак уваги або |
doc#3 | ? І може не тільки з наших <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Року Божого | 1952 | <g/> , без малого півсторіччя тому <g/> , вийшла моя |
doc#4 | : пишу про недавно видану книжку поезій Наталі | Лівицької-Холодної | <g/> , перекрій її творчости від часу з-перед 1934 р. |
doc#5 | <p> « <g/> Невеличка драма <g/> » <g/> , другий і останній роман | Валеріяна | Підмогильного <g/> , побачив світ у формі книжки |
doc#6 | , добре заснути <g/> , і вся гіркота пройде <g/> . </p><p> </doc> </p><p> | 1 | липня 1857 року <g/> . У дійсності тут у Курилика |
doc#7 | <p> Не заведено писати статті про невеличкий <g/> , | шістнадцятирядковий | віршик <g/> , вміщений у журналі <g/> . Одначе я думаю <g/> , що |
doc#8 | <p> </doc> </p><p> Віктор Петров <g/> , він же Віктор Бер <g/> , він же | В. | Домонтович ( <g/> але не « <g/> Віктор <g/> » <g/> , — він завжди |
doc#9 | <p> Після багатьох років життя в Харкові я опинився | 1943 | р. у Львові <g/> . Звичайно <g/> , я і перед тим знав <g/> , |
doc#10 | НАУК </p><p> СЕРІЯ <g/> : УКРАЇНСЬКІ ВЧЕНІ </p><p> За редакцією | Л. | Білецького </p><p> Ч.5 </p><p> ЮРІЙ ШЕРЕХ </p><p> ВСЕВОЛОД ГАНЦОВ </p> |
doc#11 | 1952 — Листопад 1953 </p><p> </doc> </p><p> ( <g/> Про прозу Юрія | Андруховича | і з приводу <g/> ) </p><p> На моєму столі число « <g/> Сучасности <g/> » <g/> , |
doc#12 | — пан Скрізь — живий і є скрізь <g/> . </p><p> </doc> </p><p> | diasporiana | <g/> . org <g/> . ua </p><p> Видавництво „П Р О М Е Т Е Й“ <g/> . </p><p> 1946. </p> |
doc#13 | одяг <g/> , холмські леґенди <g/> . </p><p> I. </p><p> </doc> </p><p> Я не знаю <g/> , чи | Веретенченко | студіював клясичну книгу В. Жирмунського про |
doc#14 | з філософією твору треба погодитися <g/> . </p><p> </doc> </p><p> | 1. | ВЛАДА СЕ — СЕРЦЕ </p><p> ( <g/> ЄВГЕН МАЛАНЮК <g/> . « <g/> ВЛАДА <g/> . ПОЕЗІЙ |
doc#15 | не до суті справи <g/> , а тільки до того <g/> , чи | можна | цим конструкціям надати назви речень <g/> . |
doc#16 | - </p><p> - 96 - </p><p> - 97- </p><p> - 100 </p><p> - 101 </p><p> - 102- </p><p> - 111 </p><p> 104 </p><p> ' ^ V </p><p> </doc> </p><p> | Das | Leben <g/> … sich pausenlos verändert und |
doc#17 | української національної вдачі <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Лесь | Курбас | показав <g/> : основа театру – ритм <g/> . Основа кожного |
doc#18 | проводом Володимира Блавацького <g/> . </p><p> </doc> </p><p> | ВПРОВІДНЕ | <g/> : ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ПОЕМУ </p><p> Франків « <g/> Мойсей <g/> » |
doc#19 | статті <g/> . </p><p> </doc> </p><p> ( <g/> Василь Мова <g/> ) </p><p> Більш нічого </p><p> Не | викроїлося | <g/> , і драму </p><p> Глухими <g/> , темними рядами </p><p> На смітник |